søndag 10. april 2011

To bryllupskort

Denne helga har jeg blant annet scrappet et par bryllupskort, så de skal du få se her. Det øverste har jeg laget til Scrapperiket sin utfordring #24, som gikk ut på å bruke metall. Jeg kom endelig på å bruke de fine metallhjørnene jeg kjøpte for lenge siden...



Blomstene er dekorert med  glitter.

Det neste bryllupskortet har jeg pyntet med liljer og hvite og oransje roser.




Nå jobber jeg med en utfordring fra Papirdokkene, utfordringsbloggen til forumet papirdokkene, som jeg nettopp har meldt meg inn i. Anbefales for alle papirgale...hehe...



Jeg har forresten fjernet ordrebekreftelsen på kommentarene, så da skulle det være enklere å legge igjen en kommentar (hint, hint...  ;-)

2 kommentarer:

  1. Så fine de ble! Du må bare produsere flere bryllupskort. :-) Det er sikkert flere enn jeg som vil bruke dine kort til årets brudepar.
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. WOW, herlighet for noen nyyyydelige kort du har laget :D Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :D

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...