fredag 23. september 2011

Diverse kort

Her kommer noen kort som jeg bare ikke har vist fram tidligere. En del av dem har ligget ei god stund, men jeg tar dem med likevel.


Først et tryllekort av grønne restepapirer:







Innsida av kortet.





Her er et telyskort som jeg lagde til en Speedscrapp hos Papirdokkene i august. Oppgava var å bli inspirert av Hellbillies sin sang "Den finaste eg veit".

Under teksten er det ei fyrstikkeske som man kan ta ut.



Bursdagskort til ei dame som ble 50:






Et gult bryllupskort:





En baby-tag:






Bursdagskort til jente og gutt:



2 kommentarer:

  1. Nyydelige kort, WooW må eg bare sei!
    Likte spesielt godt tryllekortet, det må eg testa ut :)

    klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Gosh, så nydelige kort♥. Jeg falt spesielt for telyskortet♥, men alle var riktig lekre. Tusen takk for gode ord i bloggen min. Setter stor pris på det♥.

    Ønsker deg en riktig fin helg.

    Klem Marita

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...