mandag 19. september 2011

Dokkemaraton runde 1

Hos Papirdokkene deltar jeg i "Dokkemaraton", der vi skal scrappe til ulike oppgaver og samle poeng helt til slutt. Her er mitt første bidrag. Oppgava lød "Kvadratisk - fy og fy! Tekst - ny og ny!". Man skulle altså lage noe som ikke var kvadratisk, og man skulle i tillegg ha minst 3 ulike fonter (skrifttyper) på teksten. Jeg hadde sett på denne gaveboksen før, og nå fikk jeg anledning til å lage den. Link til oppskrifta jeg brukte, legger jeg i sidebaren. Eller du kan trykke her.


Framsida. Her kan lokket åpnes. Det er festet med en magnet
under mønsterpapirene.








Vinduene er laget av gelatinplater.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...