søndag 25. september 2011

Tøffe guttekort

Her er tre kort jeg har laget til gutter.


Dette første er et telt-kort. Jeg vil levere det til Anonyme Scrapperes utfordring #28; gutte-/herrekort.





Motorsykkelstemepelet er fargelagt med akvarellmaling.






Dette neste laget jeg til en skisseutfordring, men jeg rakk dessverre ikke å legge det ut før fristen...











Til slutt et teltkort jeg lagde i sommer:





Syns denne hundelenka ble skikkelig tøff!


Baksida av kortet, med skrivefelt.

Oppskrift på teltkort finner du her.

5 kommentarer:

  1. Wow, for noen kule kort:). Tøft pyntet, ja rett og slett noen fantastiske kort♥.

    Ha en riktig fin Søndag.

    Klem Marita

    SvarSlett
  2. KNALL TØFFE kort! WOW
    EG forelska meg skikkelig i det øverste! Du e jammen RÅ på på herrekort.

    SvarSlett
  3. Kjempekule herrekort. Likte godt fargene og detaljene.

    SvarSlett
  4. Wow!

    Lekre kort....
    DEt øverste var bare helt rått....
    Det er jo så vanskelig å få til guttekort synes jeg, men du har virkelig klart det!
    Takk for at du deltar hos AS.

    Klem, Gro

    SvarSlett
  5. Ååå... her var det mye lekkert! Likte veldig godt det øverste kortet ditt -så herlige detaljer og farger!
    Takk for at deltar inne hos AS !
    Merete

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...