mandag 12. november 2012

Julekort i svart og hvitt 3/12




Denne helga har det vært Papirfest, og en svær gjeng scrappegale har vært samla i Ynglingen i Stavanger. Jeg har kost meg, og fått laget mange julekort. Var dessuten på to kurs, og de skal jeg vise litt bilder fra i et innlegg seinere.



Her scrappes det.


Her er ett av kortene jeg lagde, i litt utradisjonelle julefarger denne gang. Dette er mitt tredje kort til "Kreativ Hobbys Julekort-utfordring - 12 julekort", og alle stemplene, både utenpå og inni er fra dem. Klikk på logoen under, så kommer du til bloggen deres.


I tillegg leverer jeg til:
Papirpikenes Verden #9: Julekort (25. november)


 




Et par ski henger til pynt i sløyfa.


Innsida, med en fin juletekst og god plass til å skrive en personlig hilsen.


2 kommentarer:

  1. Stilig julekort! Digger skiene du har hengt på sløyfa! Tusen takk for bidrag til Papirpikenes Verden! Lykke til!!!

    Diger klæm fra Hege:)

    SvarSlett
  2. Finfint julekort. Tusen takk for bidrag til Papirpikenes utfordring:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...