fredag 1. februar 2013

Bursdagsutfordring #1


Nordsalten Hobbyklubb er tre år, og det skal vi feire i hele februar,  med ekstra utfordringer, premier og kanskje en overraskelse etter hvert. Vi starter enkelt, med BURSDAG som tema, og her er mitt DT-bidrag. Jeg har laget et shabby chic posekort, inspirert av et kort i det siste Ett Trykk. Kantene på posen er malt med hvit maling, mens resten av kantene er svertet med Distress Ink, pumic stone. Jeg har laget to ruller av ei gammel bokside, på den ene har jeg stemplet tekst. De små blomstene er farget med Promarkers, siden jeg ikke hadde små blomster i en farge som passet.





Bunnen av papirposen passer godt å bruke som taglomme.





Den store tagen oppi posen, har et hjerteformet skrivefelt.


Her er alle tagene tatt ut.



Baksida med mitt personlige stempel.
 Kom inn her og se resten av inspirasjonsbidragene og delta du også!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...