tirsdag 24. september 2013

Julehilsen fra Ett Trykk


Ett Trykk har i år gitt ut et eget magasin som de har kalt "Julehilsen". 40 kortlagere har vært med og laget julekort til dette bladet, og jeg er så heldig og være en av dem! Jeg synes heftet ble kjempeflott, og det er en ære å være en del av det sammen med alle de andre dyktige bidragsyterne. Her kommer noen små smakebiter. Anbefaler alle som vil ha inspirasjon til å lage julekort, å kjøpe bladet i nettbutikken deres.







I dette innlegget fikk du bare en liten sniktitt - Skikkelige bilder av kortene mine får du se i bladet, og i bloggen min om en måneds tid.

3 kommentarer:

  1. Så moro, Karen Elise. Gratulerer:) Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Kjempegøy! Gleder meg til å se bladet! :-)

    SvarSlett
  3. Nei så moro at du er blitt publisert på "årntli". Da må jeg kikke en gang til.

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...