søndag 6. oktober 2013

Sparebøsse


Jeg har noen syltetøyglass liggende, og for ei stund siden kom jeg på at jeg skulle prøve å lage ei sparebøsse. Jeg har hakket hull i lokket ved hjelp av en hammer og ei syl, og har etterpå malt det med gesso. Etterpå dekorerte jeg glasset med mønsterpapir, blonder osv.



Farget med ProMarker:
Hud: Dusky Pink - Blush - Almond
Brun: Caramel - Sandstone - Satin
Blå: Cobalt Blue - Powder Blue - Glacier Blue
Gul: Sandstone - Mustard - Buttercup
Grønn: Olive Green - Frosted Leaf - Marsh Green
Skygge: Warm Grey 3 - Morning Mist




Jeg deltar på disse utfordringene:

Kreative Verden, oktober: Alt er lov (30.10.)
Passion for ProMarker Week 218: Lots of legs (8.10.)






3 kommentarer:

  1. Så utrolig søt denne sparebøssa ble, jeg digger slik gjenbruk :-)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Kreative Verden.
    Smil fra Ane Lene

    SvarSlett
  2. Hi Karen Elise,
    This looks fabulous. Such a gorgeous creation & your image is beautiful. Thanks for joining us at Passion For Promarkers this week.
    Hugs,
    Andie xx

    SvarSlett
  3. Så SØT og annerledes sparebøsse :-) Takk for at du deltar hos Kreative Verden Utfordringsblogg. Klem DT-Rita

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...