søndag 8. februar 2015

Minialbum fra Japan


Det store høydepunktet i 2014, var reisen til Japan i påsken. Jeg har laget minialbum fra denne turen. Det jeg viser fram idag, er til mamma, som spanderte tur på oss. Det ble en fantastisk opplevelsesrik tur, både på jakt etter gamle minner, og med alle de nye vi skapte.

Albumet er bundet sammen med bokbindertape. Jeg lærte denne måten å lage album på da jeg var på kurs med Carolyn Peeler på Papirfesten for et år siden. Bloggen hennes kan du besøke her. Hele oppsettet er inspirert av det jeg lagde på kurset, med glassglitter og tags. Jeg var så heldig å finne et dies-sett med Japan-tema, så det har jeg brukt flittig. Ellers har jeg brukt julekalender-charms fra Tim Holz til sidetall.

Her kommer et aldri så lite bilderas: 
(Det kunne vært mer, men jeg valgte å bare vise dere litt av innholdet i albumet.)























Jeg deltar med minialbumet mitt i Ett Trykks 10-årsjubileums utfordring. Det er et flott blad, som jeg får masse inspirasjon fra hver gang!



Jeg blir også med på disse utfordringene:

Scandinavia Paper Fun, februar: Alt er lov (9.3.)
Card and Scrap #90: Bruk blomster (13.2.)




6 kommentarer:

  1. For et nydelig album :) Må være veldig kjekt å ha som minne fra reisen :)

    SvarSlett
  2. Så koselig minne fra reisen din, minialbumet ble flott!
    Lurt med lommene , da blir det plass til flere gode minner.
    Dette albumet blir koselig å ta frem når du vil "mimre" litt fra reisen :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott minne! Og så så spennende med en tur til Japan da...
    Tusen takk for at du deltar på 'Alt er lov' utfordringen inne hos Scandinavia Paper Fun.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  4. Lekkert album!

    Takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring!
    Siri DT

    SvarSlett
  5. Jeg er bare så heldig som fikk dette vakre albumet, fullt av gode minner fra Japanturen vår. Tusen hjertelig takk! Klem

    SvarSlett
  6. Flott minialbum, koselig minner:) Takk for at du deltar på utfordringen i Scandinavia Paper Fun.
    Klem fra DT Henriette

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...