søndag 15. mars 2015

Påskekort


Vi er midt i mars, det begynner å våres ute, og det er klart for en vårlig utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb. Vi spiller bingo, og vi i DT har også latt oss inspirere av påsken som nærmer seg.

Jeg laget dette kortet på Papirfesten, og der var det med i en påskeutfordring der man skulle ha harer, kyllinger, høns eller egg som motiv. Kortet mitt vant avstemningen :) 

Jeg har valgt bingorekka noe gult - blonder - glitter. Klikk deg inn her og velg hvilken bingorekke du vil bruke.





Denne fine blomsterdiesen fikk jeg i julaftengaven i adventskalenderen med DT i NSHK.

Jeg deltar i disse utfordringene:

Hjerteboden marsutfordring: Påske (31.3.)
Scrappelyst marsutfordring: Gult er kult (31.3.)
Vintage utfordring #98: Bruk blondeserviett (28.3.)
Kreativ Scrapping #3: Bingo (28.3.)
Jeg har brukt rekka blomster - blonder - punch/dies.


7 kommentarer:

  1. Superherlig påskekort! Nydelig pyntet og så skjønt bilde du har brukt. Lekkert med gult! :-)

    SvarSlett
  2. Så vakkert påskekort! Utrolig flott blomsterpynt du har komponert :) Nå lengter jeg etter påske etter å ha sett dette!
    Tusen takk for at du deltar hos oss i Vintage Utfordring, og lykke til!
    Mette - DT

    SvarSlett
  3. Nydelig påskekort :) Liker veldig godt måten du har pyntet kortet på :)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)
    DT Kristine

    SvarSlett
  4. Nydelig påskekort.
    Fin gultone på papirene og pynten du har brukt og herlig motiv.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  5. Lekkert påskekort!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
  6. Kjempelekkert Påske kort!
    Tusen takk for at du deltar hos oss i Vintage Utfordring.
    DT Vibekk

    SvarSlett
  7. Dette kortet er bare helt fantastisk vakkert Karen Elise, kan nesten ikke se meg mett på det :-) Takk for at du deltar hos Hjerteboden denne gangen. Klem fra Rita

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...