lørdag 4. februar 2017

Fremsnakk og giveaway







Vi i Nordsalten Hobbyklubb sitt DT har lenge snakket om å gjøre noe i forbindelse med å løfte fram det positive i scrappemiljøet. Dessverre har det vært en del negativitet, og noen har til og med lagt scrappingen på hylla på grunn av at de har vært utsatt for netthets. Dette syns jeg er veldig trist, og derfor er det vi skal igang med nå ekstra spennende!

Vi hadde tenkt å gjøre dette uansett, men nå har vi også blitt spurt om å overta "Crafters Together" sine premier, da denne bloggen har tatt pause, dermed blir det giveaway også! Jeg anbefaler alle å gå inn på Nordsalten Hobbyklubb, og på alle de andre i DT sine blogger. Bli med på giveaway, og bli gjerne med og løft fram andre ved å fremsnakke dem! Det kan jo også hende at det er nettopp du som er blitt fremsnakket i en av bloggene våre. Uansett vil du få anbefalt noen flotte scrappere å besøke bloggen til!

Den første jeg ønsker å løfte fram er Tone, med bloggen Tones Scrapperom. Hun lager nydelige papirkreasjoner, både kort og LO-er. Stilen hennes strekker seg fra det sarte, lekre og romantiske, til det mer røffe og tøffe, men samtidig er også disse prosjektene lyse og lette. Jeg anbefaler en tur inn i bloggen hennes og ta en kikk :) 
Jeg håper også du kikker innom her, Tone, og ser at du blir framsnakket. Isåfall kan du ta med deg en knapp med "Jeg har blitt fremsnakket". Den finner du her. Alle som blir med og fremsnakker, kan også hente seg en knapp, lik den jeg har lagt i sidebaren min. 





Så over til det prosjektet jeg har lyst til å vise fram idag. Jeg laget et vinterbryllupskort tidligere i vinter, og plutselig fikk jeg bruk for det til en kollega som giftet seg i januar. Utgangspunktet var en oppskrift i Ett Trykk, og en ny dies med et brudepar. 










Jeg deltar i disse utfordringene med kortet:

Hjerteboden februar: Kjærlighet (28.2.17)
Kort`o`Mania #169: Bruk dies eller punch (15.2.17)
Papirplaneten #14: Kjærlighet (28.2.17)
Kreativ Scrapping #2: Glede (28.2.17)



10 kommentarer:

  1. Så nydelig dette bryllupskortet var, med mange lekkre dieser! Takk for du deltar hos kort o mania!
    Ane DT 😊

    SvarSlett
  2. Nydelig bryllupskort :) Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. Veronique

    SvarSlett
  3. Næmmen.....du og du....så utrolig hyggelig. Tuuuusen takk :) Nå ble jeg virkelig tatt på senga...
    For et utrolig fint bryllupskort du har laget.....så lekre dies og flott pynt du har brukt :)

    ...og igjen....tusen takk ♥

    SvarSlett
  4. Nydelig bryllupskort Karen Elise!❤Romantisk og delikat. Brudepar des er jo kjempe lekker.😊

    SvarSlett
  5. Så flott bryllupskort. Sarte , lekre farger for et vinterbryllup.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så nydelige kort du lager ..og dette var bare vakkert :-)Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig kort, fin brette teknikk. Likte fargene. Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  8. Så flott kort du har laget :) Og så flott at de har tatt opp att framsnakking :) Takk for du deltek hos Kort O Mania! DT-Gina

    SvarSlett
  9. Dette var virkelig lekkert<3
    Takk for at du scraper sammen med oss i Kreativ Scrapping
    Hilsen fra Sigrid

    SvarSlett
  10. Herlig kort, og herlig fremsnakk.. Så gleder meg til og fyke videre til Tone nå ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...